Oğlum 5 aylık olacak şuan aptamil prosyneo kullanıyorum doğduğundan beri kusuyor 3 kilo doğdu en son 4. Ayda 6550 gr öıktı kilo alımı güzel ilaç vermem diyor ama bizim sosyal hayatımızı kusması çok etkiliyor sürekli üzeri ıslak geziyor kıyafwt değiştirmek her zaman yoruyor artık bende bi denemek istiyorum ama eminde değilim kullanan anneler bana tavsiye verebilir mi