kızlar Bn Ekim 5 düşük yptım 15 kasımda tkrar adet oldum ve 18 aralıkta 21 ocakta 22 şubatta oldum duzensız olduğu ıcın doktora gttım düşük olduğu ıcın normal dedı suan mart çıkıyor Bn adet olmadım sizce yıne düzensizlik mi tkrar hamilelik olabılır mı aradan kaç ay gectı dusukten duzrlöesı gerekmıyor mu artık