Merhaba kızım 43 günlük oldu bugün. Geçen hafta grip olmuştuk ailecek emmesi biraz azalmıştı Ama şükür şu an daha iyi. Birkaç gündür geceleri 3-4 saat uyumak istiyor. Gece bir ya da iki kez emiyor. Bezini de bir kez yada sabaha kadar değiştirmiyorum kaka yapmazsa. Gün içinde 5-6 kirli bezimiz oluyor. Doğum kilosu 2800, 35 günlükken 4 kiloydu. Kilo alımını yavaşlatır mı gece emmeyi azaltması? Normal mi değil mi bu durum bilemedim.