rab25 Merhaba anneler ya benim oglum 11 aylik olucak bir hafta sonra ama biz kış boyunca hasta olduk ayda 1-2 kere hastalandik resmen surekli ilac kullandik daha 20 gun once atesli hastalandi simdi yine atesi var oksuruyor acaba ben ki yanlis birsey yapiyorum bu cocuk surekli hasta ya kendimi sucluyorum artik uzuluyorum bir tane bagisikligi dusuk cikmisti amandoktor cok onemli degil ilerde yine bakariz demisti ondan mi surekli hasta cok hassas oglum
rachelgreen_ Eğer sürekli sosyalleşiyorsanız ailecek, özellikle okula giden çocuklarla bir araya geliyorsa bebeğiniz, sık hastalanması çok normal.
rab25 rachelgreen_ sadece ailelerimize gidiyoruz ama benim ikiz kardeslerim var 4. Sinif bilmiyorum onlardan mi bulasiyor artik
rab25 ben941_ ah evet bizde oyleyiz maalesef Allah yardimcmiz olsun kış bitsin istiyorum bitsin hastaliklar artik
birkartanesii Birisi bebeğe bulaştırdığı için hasta oluyor. Hastalığı semptom göstermeden bir gün önce yaymaya başlıyor insanlar. Çok hafif atlatanlar bile bebeğe bulaştırabilir. Özellikle okul çocuklarından çok geçiyor. Yazık bebişe hem hastalık hem dünya kadar ilaç. Çok geçmiş olsun💙