Tabiki zorla da olsa uyandırmanız gerekiyor, hastanede söylemişlerdir zaten kan şekeri düştüğü için sürekli uyuma eğiliminde olur yenidoğanlar. Aktif emmesi için sürekli uyarmalısınız, çene altını,topuğunu,burnunu. Yine uyanmıyorsa altını açın uyanır.