Valide-Ayse-Hafsa-Sultan bizde 1 haftadır hastayız ilk ateşle başladı öksürürk burun akıntısı devam ediyo şuan seside kalınlaştı sonra ateş geçti ama 2 gündür ilacın etkisi geçtikçe ateş geri yükseliyor dün sabah 39.5 oldu doktora bu sabah götüreceğim şimdi de ilacın etkisi geçti kalktım bakmak için tekrar ilaç verdim şuan 38.3 tü yani yükselmeye başlıyor nağıcal bilmiyorum bir kaş gün önce doktora götürdüm soğuk aldgınlıpı geler dedi ama geçmedi belirtileri de artıyor giderek