yarenkm Ayımızdayız gan sancıları ne zaman azalmaya başlar her beslenmeden sonra acı çekiyor resmen karnı doysa bir dert doymasa bir dert 😣
ikibebikoannesi yarenkm bizim 2. Ayda bitmişti düzelmeye başlamıştı inşallah sizinde öyle olur bu zamandan sonra
Sese yarenkm aynı dertten muzdaribiz. Peki emerken yada mama içerken kendini geriye doğru atıp bırakmak istiyormu? Kıpkırmızı oluyor yavrum
kirmizibalik_ yarenkm gaz sancılarından çok çekmiş biri olarak, 3. ayımızda nerdeyse yok olma derecesine kadar azaldı çok şükür.. geçiyor, geçiyor ama sizi de geçiriyor..
mrbld yarenkm küçük kızımda 3. Ayda bitmedi ama azaldı. Büyük kızım ise 1,5 sene gaz sancı ile bitirdi bizi.
yarenkm Sese yok öyle yapmıyor ama ıkına ıkına bir hâl oluyor her zaman çıkaramıyorda öyle uyuyor uyurken kıvrılıyor sıçrıyor sürekli
defnesmom3 yarenkm 4 veya 6. Ayda son buluyomus ben bakmıştım öyle yazıyordu bizim 6 ya kadsr sürdü ama sancılı oluşu 4 aya kadardı damla veriyodum masaj bir de bitmez gibi duruyodu ama geçiyor
yarenkm defnesmom3 damla verince daha kötü oldu bizim ki ıkınma vardı ama ağlamıyordu damla kullanmaya başlayınca ağlamaya da başladı
narindefne yarenkm ilk 3-4 gün damlaya alışma süresi oluyor sonra alışıyor biz çok rahatladık gaz damlası ve probiyotik desteği ile 47 günlük şuan kızım
yarenkm shiny doktor relactaz yazmıştı 2 gün kullanabildik çok kötü oldu sürekli bacakları karnındaydı hep ıkınıyordu ağlıyordu
arzu38arzu yarenkm gaz masajı yapıyor musunuz yada belden aşağısını ılık suya daldırın. Damla da kullanabilirsiniz. 2 ay çektik bu dediklerimle biraz daha rahatız ama damlaya hala devam 3 aylık şuan