Ladybugs Bence doğumdan sonra ilk fırsatta götürebilirsiniz. Ben iki kere aldım. İlki hamileliğimin ortalarında. İkincisi doğumdan hemen sonra. Ben daha önce başka bir hastasının lokum hediyesini kabul ettiğini görünce iyi bir markadan çikolata yaptırmıştım. Bende kendisini sıkıntıya sokmak istemedim. Çikolata veya lokumu en azından mesai arkadaşlarıyla paylaşabilir. Laf söz olmaz diye düşündüm.