Bebeğim hangi saatte yatırırsam yatırayım gece kalkıyor 2-3 gibi ve bidaha hicbirsekilde uyutamıyorum asla uyumuyor direniyor ayağa kalkıyor sallanınca kendini kaldırıp oturuyor ne yapacağımı şaşırdım bunu yaşayan var mı geçiyor mu önerileriniz nelerdir