9 buçuk aylık kızım var gece uykusuna 8 buçuk gibi geçiriyorum ve bir saatte bir iki saatte bir bazen yarım saatte bir kalkıyor sürekli saat 12 ye kadar bile 4 defa kalkıyor yani düşünün nerde hata yapıyorum bilmiyorum ya emerek uyuyakalıyor ya da ayağımda sallıyorum bu aralar hiç uykuyu seven bir bebek değil çözüm önerisi olan var mı sizin bu aylarda bebeklerinizin uykuları nasıldı geceleri