Kızım 9 aylık başından beri mama destekli gidiyoruz günde 1 defa 2 defa mama veriyordum ek gıdaya geçtikten sonra sadece yatarken veriyordum sonra az içmeye başladı 2 ölçek 3 ölçek flan 10 gündür asla mama istemiyor biberonu ağzına almıyor sütüm yetiyor herhalde memeye çok düşkün emmek istiyor galiba mamayı bırakıyorum gece yatarken ne versem tok uyur acaba fikir verir misiniz bu arada 2 ana 1 ara öğün yapıyoruz aralarda meyveler emme öyle ilerliyor