canmanayvesuyu biminikmucize iyi olur inşallah bebekler sandığımızdan daha güçlüler ama enfeksiyon varsa en az 7 gün damardan antibiyotik tedavisi alacak demektir
sedaipek25 biminikmucize canım hiç üzülme sağlıkla çıkar inşallah bebişin benim bebeğim 37+6 da doğmasına rağmen 2 saat tüp takıldı ciğerlerine amniyotik sıvı kaçmış çok ağlamıştı 1 saat ağladı durmadan odaya geçene kadar Allah’ın izniyle hepsi geçer 🥰
eymeninannesi2704 biminikmucize benim oğlum da 33 haftalık doğdu 10 gün küvezde kaldı ilk 4 günü onda da vardı sonradan çıkardılar
cauuv2 biminikmucize en kısa sürede cıkar insallah sen üzülme onlar hissediyo. Entübe mi etmisler bisey demiyo mu doktor
cauuv2 biminikmucize antibiyotik baslamıslardır ondandır onu verirken bizimkide entübedeydi çıkarıyolar sonradan