Valla ben de bu sorunu çok yaşıyordum 11 aylık oğlum ile son 3 aydır bazı gecelerde. Artık gündüzleri Molfix premium yatarken prima premium care kullanıyorum pek olmuyor artık. Diş dönemleri daha çok sızdırdığını farkettim. Sebebinin sabaha kadar emmesi olduğunu artık bez de ne yapsın diye düşünüyorum. 😅 uyanmasın diye de altını değiştirmiyorum . Böyle kısır döngü oluyordu. Valla prima bu konuda iyi en azından parasını hakediyor.😂