eylulunanne ahh canım derdim aynı. Ben en başından beri pure baby kullanıyorum. Çok brz denedim bebeğim hep alerji oldu, pure babyi 2 sene kullandım. Şuan bebeğim 26 aylık oldu, ve pure babynin en büyük bedeni 6 numara olduğu için değişmek zorunda kaldım. Molfix 6 aldım daha büyük diye (ki bunların 7 numarası da var) molfixde de taşma oldu. Geçen gün sleepy Hot air diye bir bez buldum. Onu çok beğendim. Ancak benim bebeğim gece de 2 biberon pekmez şerbeti içiyor. (Mama süt gibi şeyleri ağzına almıyor) içtikçe işiyor🤣🤣