Naaz Bebeğim 34 günlük sabah 60 öğlen 60 akşam 60 veriyorum aralarında da beni emiyor gece uyandığındada beni emiyor ama acaba fazla mı diye düşünüyorum bide biberobla verdiğim için beni unutur mu
busrasahinn Naaz başından beri hem beni emiyo hem biberon kullanıyorum 11 günlükken başladık mamaya şimdi 1 ay 29 günlük hâlâ hem beni hem mamayı yiyo ama benim doktorum 3 saatte bir 90 cc demişti benim oğlum 2 saatte bir 100 cc artı beni emiyo
busrasahinn Naaz kısacası Benim oğlum beni unutmadı inşallah senin bebeğin de seni unutmaz Allah'ın izniyle stres yapma hiç olan sütun de iyice azalır Allah yardımcımız olsun başlarda çok zoruma gitti ama şimdi o iyiyse bende iyiyim
10kba Naaz Bizde meme+mama şeklinde gidiyoruz. 2 doktorada sordum memeden sonra alabildiği kadar mama ber dediler. Bebek fazlasını almazmış. 4 saate 70 ml içiyo. Memede de çok tut. Ten teması yap. Hiçbirşey olmaz Allah’ın izniyle.
Seher10 busrasahinn canım benim kızımda 1 ay 20 günlük sezaryen olduğum için ilk günden itibaren hem mama hem anne sütü verdim. Bebekten bebeğe değişir ama ne sıklıkla mama veriyorsun benim kızım doymuyor sanki hep emiyor...
busrasahinn Seher10 2 saatte bir önce beni emiyo bırakır bırakmaz mamayı yapıyorum 100 cc de onu içiyo
busrasahinn 10kba bana da istediğin kadar emzir ama 3 saatte bir mamayı vercen dedi zaten benim oğluş da hem beni emiyo peşine de hemen mamayı istiyo sağolsun 🙈