Oğlum ağızdan solunum yapıyor.
Dili sürekli dışarıda KBB bademcik büyük geniz eti yok.
Ordotondi diş görsün dedi.
Hem özel hem devletten fikir almak istiyorum ama devlette büyük çocuğumda diş randevusu açılıyor görünüyor küçük oğlumda genel diş çocuk diş görünmüyor.
Acaba yaşla alakası var mı?
Önce çocuk sağlığa gidip alan mı açtırmam gerekir?