helinss Kızlar bebeğimi yatağa koyuyorum 1 saatte bir uyanıyor bütün gece bu şekilde. Benım gibi olan var mı ya
ng08 helinss öncesinde nasıldı uykuları? Yeni başladıysa 8. Ay atağıdır. Bizde ortalama 1 hafta sürdü kendiliğinden geçti şükür.
ikibebedublekahve helinss 8. Ay olupta bunu yaşamayan yoktur heralde 🥲 şuan bizde aynı şeyi yaşıyoruz
Limoncekirdegi Benim bebeğim 7 ay 17 günlük. 2 aylıktan beri uyumuyor. Yarım saatte bir kalkıyorum nerdeyse
zynp0707 Limoncekirdegi aynı sıkıntı bizde de var tükendim artık iyice , uykuyu sevmeyen çocuklarımız var maalesef,sizde de meme desteği oluyor mu emerek mi uyuyor ?
Limoncekirdegi zynp0707 evet emerek uyuyor geceleri uyandığında da sallasam bile uyumuyor bazen illa emmek istiyor. O yüzden ne eşim ne annem hiç biri yardım edemiyor 😞
kardelen0606 Benim iki bebeğimde de uyku sorunları vardı. İkisine de burcu hanımdan eğitim verdim çok şükür hiç sorun yaşamıyorum. Bi göz atmanızı öneririm