efeninannesi4207 Yigenim Kasim Ayinda 5 yasina girecek seneye mi anasinifina baslamasi gerekiyor. E devlete düsüyor mu gidecegi okul yoksa annesimi götürmeli kayit yaptirmaya
ikibebikoannesi efeninannesi4207 5 yaşında başlıyor devlet anaokuluna. Evet e devlette görünür hangi okul oldugu kendisi de gidip evrakları ile kayıt yaptırır
simseklivekalpli efeninannesi4207 5 yaşında başlar. Temmuz’da e devlette görürsünüz kayitli olduğu okulu. Konuşur sözleşme yaparsınız. Ağustos sonu da sınıflar belli olur.
beyzzsenturkk_ efeninannesi4207 devlet anaokulu 3 yaştan itibaren alıyor. yeğenim 4 yasından beri gidiyor ama dönemsel 3 yaş kontenjanı da açıyorlar tek şart tuvalet eğitimi.
-Ozge- efeninannesi4207 Benim oğlumda kasımda 5. Yaşına girecek nasipse e devlette görünüyormuş oradan takip etmek gerekiyormuş
ikibebikoannesi beyzzsenturkk_ yanlışınız var hangi ilden bahsediyorsunuz? Şuana kadar senelerce alan ne devlet okulu gördüm ne de zaten 3 yaşında alan gördüm. Dediğim gibi yanlışınız var
beyzzsenturkk_ ikibebikoannesi yarı devlet yarı özel kendi yeğenim gidiyor ben bizzat görüştüm tabi o zaman tuvalet eğitimimiz tam değildi başlatamamıştım şu an 3 yaşında ve alabiliyorlar tabi ben bu sene veremicem seneye vericem