gzm2312 5 aylık olduk ama hala gaz problemi devam ediyor aynı şekilde olan var mı ? En iyi damla hangisi ?
masal_miray gzm2312 3 aylık şuan biz sap simplex kullandık birde probiyotik bigaia , iyi gelmişti isterseniz bir araştırın.
ikibebikoannesi gzm2312 en iyi damlayı sorup sonra doktor önerisi mi soruyorsunuz komik. O zaman sizde doktorunuz neyi önerdiyse onu alın yapın
Kitsu Kolik bir bebekti. 15 aylık hala gaz sancısı çekiyor. Doktorumuz da bir sey demedi. Koyun otu denilen bir ot varmış kaynamış suya bir çiçek koyup iciriyorum baya iyi geliyor ancak 5 aylık bir bebek için uygun olur mu bilmiyorum