drdane009 ben ekran veriyorum su an 3 yasında tabi sınırlı ve seçtiğim içerikleri izliyor. ingilizce hayvanlar, taşıtlar, renkler, meyveler vs bir çok şeyi ezberledi ingilizce yine rahat 20ye kadar sayıyor bi çok şeyi ingilizce - türkçe izliyor ben tamamen dil gelişimine yönelik izletiyorum hosuna da gidiyor bu şekilde hem oyun hemde şarkı yoluyla öğrenmek diline takılıyor o şekilde söylüyor diğer türlü niloya, ege ile gaga, kaptan daniel, pırıl izliyor.