simseklivekalpli devlet hastanesinde nasıl oluyor bilmiyorum. Hep özelde takipte. Çocuk doktorumuz dinlediğinde kalp sesi hoşuna gitmedi. 3 aylıkken, 6 aylıkken, 1 yaşında gittik. Damar kapanmama sorunu vardı. 7 yaş kadar takipteyiz, hala gidiyoruz. Büyük ihtimal çocuk doktoru açacaktır.