ayse01_alparslan Oğlum ye i yeni yürümeye basliyo sizce nasıl bir ayakkabı alınmalı pahalı olmayan ve şimdi giyebilecek bisi arıyorum bide kaç numara alınmalı 20 mi 21 mi
beyzzsenturkk_ ayse01_alparslan vicco giydirdim ilk kızıma baya bi süre giydi onunla yürümeyi öğrendi
beyzzsenturkk_ ayse01_alparslan benim kızımın ayakları büyüktü 19la baslayanda var yürümeye 20 ile baslayanda biz 20 ile basladık 4-5 ay giydi hemen 21e geçtik
gg3848 ayse01_alparslan yani onu bilemeyeceğim benim kızımın ayakları çok küçüktü mesela ben 18 numara almıştım şu an 18 aylık hala 20 numara 21 numara falan giyiyor🙈
tns11 ayse01_alparslan Eğer vicco alacaksanız mağazada ayağını ölçüp hangi numara olduğunu söylüyorlar Sizde internetten bakıp ölçebilirsiniz mezurayla kaç santimse onun karşılığında bır numara oluyor Benim oğlumun 14 cm ayak uznluğu 22 numara oluyor
sudenaz0 ayse01_alparslan mağazada deneyin öyle alın bende 20 alacaktım mağazaya gittik 18-19 oldu 7 ay giydi amca küçük gelmeye başladı
-Ozge- ayse01_alparslan Vicco ilk adım ayakkabısı en konforlu en rahatı her bebeğin ayak boyu bir olmadığı için ayak ölçüsüne göre alırsanız daha iyi olacaktır
Bebegimm1 ayse01_alparslan ayak altını ölçün nette hangi beden alıcagınız yazıyor 20 21 büyük gelebilir baya ben yaşına girmeden baktıgımda 19 tam oluyordu şuan 20 kullanıyor ama ucunda boşluk var spor bakabilirsinz yaz geliyor ayaklarını terletmicek model olabilir ortopedik hafif cırtlı olması yeterli bütcenize uygun bulursunuz umarım