Kızım 28,oğlum 7 aylık… Kızım emmeyi hiç bırakmadı,hamileykende loğusaykende hala da emiyo, son 3 aydır şiddetli emiyo,çiğniyo,ısırıyo :( 3 ayda 2 defa mastit oldum :( bıraktırmaya çalıştıkça daha çok istiyo 😔 ağlamasına dayanamıyorum,yemiyo içmiyo meme istiyo 🙂↕️ biliyorum memeye güveniyo o yüzden yemiyo ama sabahtan akşama kadar meme vermedim,vermedikçe ağladı su bile içmedi ağladı,sonra dayanamadım bende ağladım,ben ağlayınca parmağını öpüp bana dokundu artık geçti dedi🥺 orda daha çok ağladım dayanamadım emzirdim, nasıl bırakcaz bilmiyorum 😔 sirke,salça,nar ekşisi,pekmez hepsini denedim işe yaramadı,sabır taşı aldım ama kızımı bıraktırayım derken oğlum tiksinir diye kullanmadım,sizden de fikir almak istedim. Daha önce kullanan var mı? Nasıl kullanılıyo,yıkayınca tamamen geçiyo mu,sürüp kızıma versem,oğlumu emzirmeden önce yıkasam geçer mi ? Tandem emzirme yapıp başka yolla memeyi bıraktıran varsa lütfen yazsın 🥺