Selam herkese adetime 6 gün var dün normal gebelik testi yaptım negatif çıktı diye çekmeceye koydum sabah bir tane daha yaptım o çok hafif silik çıktı sonra çekmecede ki teste baktım çok koyulaşmıştı emin olmak için erken gebelik testi b good marka aldım yaptığım gibi koyulaştı kan testi verdim negatif? Yine bu akşam üzeri pretictor markayla yaptım negatif 3 tane testin pozitif çıkması bana çok tuhaf geldi daha önce başına böyle bir şey gelen var mı?