Deniz_bora Mira35- ergobaby360 ilk ayından bu yana kullandım çocuğum 7 aylık olacak hala kullanıyorum çift yönlü pahalı ama ikinci el almıştım 🤷🏻♀️
Rrraaaiiinnn Mira35- merhaba ben mamadush aldım omuz kısımları cok yumusak ve cok guzel tam dısarı cıkcam dedi. Kanguru ile rahatca vırus basladı evde takcam parasının hakkını versin diye 😇🤭
Deniz_bora Mira35- yok ya o kadar. Değildi 😳 ikinci el olarak 250 ye aldım ben 🤦🏼♀️Ama iş görüyor gerçekten
Mira35- Rrraaaiiinnn evet benim kızımda 2 buçuk aylık tam kışın doğdu bu zamanları bekledim ama malesef 😞