Arkadaşlar 3 aylık bebeğimin günlerdir burnu akıyor zaman zaman hapşırıyor kusuyor. Hastaneye götürmeye korktuğum için az önce sağlık ocağına götürdüm. Ciğerlerinde sorun yok ateşi yok bu ortamlarda çok durmasın dedi. Dr umuz tüm sağlık çalışanları maskeliydi. Sağolsunlar Bebek olduğu beklememesi için öncelikli oğlumu alıp muayene
ettiler. Hergün serum fizyolojik damlatıp burnunu temizliyorum. Buhar makinesi ile odasını nemlendiriyorum. Başucuna karanfilli soğan koyuyorum. Fakat burnu hala akıyor. Bana burun akıntısı için önerileriniz var mı? Sağlık çalışanlarının bile tedirgin olduğu bir ortama çocuğumu kolay kolay götürmek istemiyorum.