civcivmom Kızlar gebe oldugumu öğrendim ve bende kabızlık problemi vardı maça vs yiyip wcye öyle çıkıyordum şuan bıraktım hamilelikte kabızlık için ilaç ne kullanabilirim ? Doğal yöntemler fayda etmiyor uzun zmandır kabızlk durumum var
edasusari civcivmom bende aynı felaket şişlikte yapıyor. Duphaloc jel hap her akşam içiyordum iyiydim ondan daha bulamıyorum
annelife civcivmom bol su içiyor musunuz ona rağmen mi var. Eğer kahve çay seven biriyseniz onlar da kabızı tetikler. Gebelik sebepli tüketimi mecbur azaltacaksınız. Dolaylı olarak kabızlık da hafileyebilir. Demir hapına başlatacaklar sizi. Devletin verdiğini içerseniz o da kabız yapıyor farklı bir marka kullanmanızı tavsiye ederim. Ben efamom kullanıyordum çok memnunum tavsiye ederim.