Merhaba bebeğim 24 günlük. Çok sık emziren biriyim. Aynı zamanda doktorum günde iki kez mama ver dediği halde aç kalır korkusuyla bazen daha fazla veriyordum. 10. Günğdne doğum kilosuna ulaşmıtşı her şey yolundaydı bugün tekrar kontrole gittik ve bebeğim hiç kilo almamış. Kakalı bezi en az üç dört tane oluyordu çişli de 6-7 tane ve ben doyduğunu düşünüyordum. Meğer bebeğim aç kalmış. Çok kötü hissediyorum ağlamaktan mahvoldum. Nasıl böyle olur diye kendimi sorguluyorum. Doktor iki üç saatte bir 60 veya 90 CC mama ver dedi. Emzir ya da sağım yap dedi. Sağım yaptığımda sütüm az çıkıyor. Emdiğinde daha fazla geldiğini görüyorum. Silikon uç kullandığım için tam alamıyor olabilir dedi. Şimdi sütümü nasıl arttırırım ve bebeğim biberona alışıp beni bırakırsa ne yaparım diye kafayı yiyorum önceden kaşıkla veriyordum ama doktor biberon başla dedi. Bana akıl verin tecrübeli anneler 🥺