angel19 Herkese merhaba hanımlar 🥰oğlum tam 9 aylık 15-20 gündür hiçbir şey yemiyor. Bir kaşık bile almıyor ağzına ne veriyorsam diliyle dışarı itiyor. Koca gün sadece emiyor. Az önce mama aldık belki içer diye onu da içmedi . Ne zaman düzelir bu durum çok üzülüyorum. Şuanki kilosu 9200
rumaksoy angel19 angel19 diş çıkarırken benim kızımda aynı şekildeydi ağzını bir kapatıyordu asla açmıyordu dişi mi çıkıyor diye bakmak için bile ağzını açtıramamıştım sonra baktık dişi çıkmış iştahı eski düzene döndü birden yüksek ihtimalle diş çıkarma sürecinde endişelenmeyin geçici bir süreç biraz soğuk ve tanesiz şeyler hazırlayın kızım onları yiyordu çiğnemesi gereken şeyleri hep tükürüyodu ağzından damakları acıyordur yüksek ihtimalle püre kıvamı ve soğuk iyi gelebilir
barismom angel19 bizimkide yemiyor 9 aylık hazırlayıp çöpe dökmekten ya da kendim yemekten bıktım üst 2 dişi geliyor ondan herhalde çokta iştahlı bir bebek değildi varsa yoksa meme
gizem101010 angel19 neden mama aldınız ki? Kilosu gayet normal anne sütü de var ek gıda dönem dönem iştahsızlık olabilir normal
veyselkaran Diş atıyor o zaman benim bebişte şuan 10 aylık 2 hafta ne verdiysem reddetti ilk dişi çıktıktan sonra biraz yemeye başlıyor ama eskisi gibi iştah hâlâ yok
angel19 veyselkaran daha dişi çıkmadı çıkması yakın o zaman . Agzını açıp bakamıyorum bile . Az az yese ona da razıyım
angel19 rumaksoy dişi çıkacak sanırım ama dediğiniz gibi ağzını açıp bakamıyorum bile . Yoğurt yiyor bazen bi iki kaşık o kadar . İnşallah dişi çıkınca eski düzene döneriz
hangimizsevmedik Benim kızım 10 aylık mama mama diye geziyordu bütün gün. Kahvaltıyı zor hazırlıyordum sabredemiyordu. 2 gündür pek yemiyor gece uyunmaları da arttı. Diş geliyor sanırım
angel19 hangimizsevmedik muhtemelen diştendir. Ama hala yemiyor bizimki.elbet yiyecek diye bekliyorum
ozgat6060 Bizdede aynı durum tam o zamanda olmuştu bir haftada geçti , yiyor sanıyorduk ağzında bekletip atıyordu diş felanda çıkmadı düzeldi neyseki sizinkide geçer inşallah hemen hiç canınızı sıkmayın 💐
angel19 barismom of çok sinir bozucu değil mi yesin istiyorum asla yemiyor . Mama sandalyesinin altı çöplük oluyo resmen ağzından çıkarmaktan
barismom angel19 bizimkide biraz yiyor sonra eliyle aşağı atıyor sinir bozucu evet ama kendi kendime bunlarda geçecek diyorum
angel19 gizem101010 bilmiyorum içim rahat etmedi .9 aylık bir bebeğe sadece anne sütü yetmez diye düşündüm. Ama mamayı da içmedi zaten
gizem101010 angel19 yok ya annesi içiniz rahat olsun. anne sütü/mama 1 yaşına kadar ana öğünüdür. 1 yaşına kadar ek gıda tadımdır damak lezzeti oluşmasını sağlar illaki yemeyeceği dönemler olacak. bunları zaten biliyorsunuzdur anne yüreği dayanamıyor ama hiç mamaya bulaşmayın derim ek gıdayı da kafanıza takmayın bu çocuklar ömürleri boyunca yemek yiyecekler zaten. Ek gıdada ne kadar ısrar o kadar uzaklaşma..
angel19 gizem101010 çok teşekkür ederim ☺️ ısrar etmiyorum zorlamıyorum. Teklif ediyorum yemezse bırakıyorum zaten artık . Yiyecegi günü de sabırsızlıkla bekliyorum