Kızım (21 aylık) tek çocuk.
Zaten 2. yi hiç düşünmüyoruz..
Çevrem arkadaşım filan yok. Bundan dolayı çoğunlukla evdeyiz arada oyun alanlarına parka vs gidiyoruz ama genel olarak kızım yalnız olduğu için bazen çok üzülüyorum, özellikle oyun alanlarında çocuk gördüğünde sevinçten çığlık atıyor, eve döneceğimiz zaman ağlıyor.
Bir an önce anaokulu zamanı gelsin diye can atıyorum.
Keşke benim gibi bi tane çocuğu olan arkadaşım olsaydı da sık sık çocuklarımız birlikte oynasaydı diyorum 🥲
Var mı benimkine benzer durum yaşayan ..?