paarla_ ayyy valla bana yastıkla yatır fln dediler o kadar araştırdım yastık çok tehlikeymiş. Be kadar çevirirsem çevireyim hep bi tarafına yattı 13 aylık şu an. Kafa yastığı fln da aldım ancak hiçbi işe yaramadı. Kafasının bi tarafında hafif bi bozukluk var. Kask gerektirecek kadar kötü değil dedi doktor. Ancak ne yaptıysam fayda etmedi. Yastıkla desteklemekten de çok korktum ani bebek ölümleri fln oluyor diye. Bi çözüm bulamadım ben malesef