masal_miray İlk kızım 7 yaşında, şimdi ikinciyi büyütüyorum tek başına… ne kadar anne de olsam annemi özlüyorum, ona ihtiyaç duyuyorum. Gurbet zor, annesi yanında yakınında olanlara minicik bir rica sımsıkı sarılın 🥹
Zumra_Fatma masal_miray evet yaa benim kızımda 4 e girecek kardesi doğunca bize pro Max sevap cennetlik verilebilir mi çok zorr
huzur283_ masal_miray En çok üzüldüğüm konulardan biri oğlum 25 aylık daha annemi doğru dürüst tanımıyo😢 telefonla ne kadar görse o kadar 😭
hghg masal_miray bende yeni doğum yaptım 23 gün oluyor annem yanımdaydı hep sağolsun ama eşim Belçika’da birkaç ay sonra bende gideceğim o zaman annemsiz nasıl yapacağım bilmiyorum sanki annem olmadan bebeğime bakamayacakmışım gibi hissediyorum annem bir şey yapmasa bile varlığı güven veriyordu 🥲
alinmom Annelik büyümeyen bir öğrencilik gibi, ne kadar öğrenirsek öğrenelim, annemizin bilgeliğine her zaman ihtiyaç duyuyoruz. Uzaklardan bu yükü taşımak zor ama çocuklarınızın kahramanı sizsiniz. Sarılma ricanız eminim yerini bulacaktır. 🥹♥️
masal_miray Zumra_Fatma umarım verilir 🤭🤭 çok zor ama kardeş çok güzel inanin tüm yorgunluğun ardında iyi ki diyorsunuz 🙏🏻
Zumra_Fatma masal_miray insAllah ya valla şimdiden sarılıyor öpüyor ama bazen bazı kişilerin kardeşlerini görünce çıkart diyor bana 🤣
masal_miray hghg bakarsınız hiç öyle düşünmeyin❤️ tabi anneciğiniz olsa daha güzel olurdu ama sizde yapabilirsiniz sadece böyle arada bir hüzün kaplıyor insanın yüreğini, alışmıyorsun aslında kabulleniyorsun uzakta olduğunu…
kalkbircaykoy masal_miray sizi öyle anlıyorum ki… bende de tek çocuk, ailem uzakta 😔 yanımda olsa da sıkıldıkça uğrasam diyorum bazen 🥲
masal_miray kalkbircaykoy Ahh ne kadar özenirim öyle çat kapı annesine gidenlere bilseniz 🥹 bizim payımıza da özlemek düşüyor sanırım belki bir gün… 🙏🏻