bymiraymom daha bugün doktorumla konuştuk bu konuyu 🤦🏻♀️ Benim kızım da mamadan sonra ara sıra süt kesiği gibi kusuyor, ona normal dedi ama fazla olursa reflü olma ihtimali var şurup başlarız dedi, isterseniz doktorunuza anlatın bu durumu, sanmıyorum ama eğer reflü gibi bir şüphesi varsa en azından erken önlem alınır