Vala canim bnde buraya bir post yazacaktim Sen yazmissin. Bnde bilsem cevap vereyim. Kizim 5 yasinda her ay hastayiz hic sekteye ugramiyoruz arada 10 gune bir de oluyor. Very dedigim gibi 5 yasinda. Bnde ankasam bagisiklik ne Zaman kazanacak. Havele gecmisi var soguk alginligi olan ilac yasak. Aferin yasak Boyle seyler yasak oldugu ocin amtobiyotik oluyor mecburen. Olsun olmasin demiyorum cok cok sukur bugunumuzr ay ay ilac ne bilim data bugun hastaneden geldik
Oselmir azeltin ve pretnol one Verdi. Sesi falan degisik. Ana sinifina gidiyor eylul ayindan beri boyleyiz. Balik ygi kullanirim d vitamin kullanirim balik alirim portakal muz devil badem pekmez tahn probiyotik alirim verified ya 5 yasonda inanir misin ogle arasi uyuturum dinlensi vicudun derim. Ne yaomam lazim anlasam okuldan almaya gittim baktim kosmus yuzu kizarmis bnde eve getirdim. Uzerini degistim ama bn anladim oyle bir terlemis ki ankataam Sana iki saat sonra belli etti kendini burnu akmaya basladi. Ne yapsam olmuyor ya. Kucuk 3 yasinda hen on a geciyor O da ayni. But sekil hemen her sekilde hasta oluyor buhar veriyorum siranga ile burun temizligi yaoiyorum. Hayir ne zaman guclenecek yani