endiseliannem benim kızımda birden kekelemeye başladı şuan 3 aya yaklaştık nisanda dil terapistine götürmeyi düşünüyorum akıcı konuşurdu birden oldu babası çocukken kurban kesilirken görmüş bir süre kekelemiş sonra geçmiş heralde böyle genetikte olunca risk artıyo ama diğerlerinde de kalıcı mı geçici mi bunu dil terapistleri de bilemiyomuş sanırım sadece riski artıyomuş ama bana kalırsa çok akıcı konuşup birden kekeleme olunca beyinle dil birbirine yetişemiyo gibi geliyo hadi akıcı konuşmamış olsa belki derim ama bilemiyorum tabi gidince öğrencez artık