Oğlum 2yaşını doldurmasına 1ay kala emzirmeyi bıraktım . Öncesinde düzenli regl görüyordum.Emzirme ve hamilelikte maalesef multuvitamin kullanmadım ağır geliyordu .Ama kendimi iyi hissediyordum arada kemik ağrıları haksızlık falan oluyordu o kadar .Ne zaman emzirmeyi bıraktım hayatım alt üst oldu diyebilirim .Sürekli kalp sıkıntıları yaygın kas segirmeleri yaşadım daha bir sürü şey .Kalbim nasıl atar bilmezdim resmen .Bir gün korkudan ambulansı aradım .Acile gittim taşikardi ile .kaç tane kardiyolga gittim birşey yok diyor .Magnzeyum veriyor .Buarada sadece çarpıntı değil ekstra atım ve düzensiz atıyor kalbim .70olan ekstra atım 9 ay sonra 6500olmus. Kadın doğuma gittim hormonlar normal diyor .kardiyolog normal diyor .Ama sürekli kalp problemleri devam ediyor korkutuyorda.
En son ki doktor dideral verdi ama tma olarak geçmedi .
Sürekli ne olduda öyle oldu diye düşünüyorum .Herşey emzirmeyi bıraktıktan sonra başladı .
Aynı şeyleri yaşayan var mı ?