Oğlum 6 ay 8 günlük ve 9 kilo günün çoğunu oyun halısında geçiririz egzersizler falan yaptırıyorum dönmesi için ama yok o totoyu kaldıramıyor😅 artık sinirlerim bozuluyor karın üstünde durmayı da hiç sevmez ben döndürdüğüm zaman biraz öyle bekletiyorum ve hemen bağırmaya başlıyor🤦🏻♀️ son 10 gündür falan desteksiz oturuyor ama dönmüyor, daha 6. Ay kontorülüne gidemedim doktora da soramadım o yüzden daha ama artık çok düşündürüyor bu beni bu zamana kadar dönmemesi normal mi acaba? Normalde hareketli bir bebek bacaklarını falan oynatır sürekli