mrscakir Olmuyor ya gayet enerjik Valla ve erken aylarda tek uykuya düştü hele bir ara öğlen 3 veya 4 de de uyansa gece 12 kadar ayaktaydı şimdi 22 veya 22:30 çektik zorla geçen sabah 7:10 gece uyandı öğlen 2 gibi ancak uyudu uyutmaya çalıştım kalkınca geriye yada birkaç saat sonra uyumadı enterasan ya çok hareketli enerjik bi çocuk