Kızlar kızım 27 aylık olucak 10 gün sonra
30 kelimesi var kirli belirsiz ikili cümle hiç yok
Son 3-4 aydır hiç üzerine kelime eklemedi
Anlaması yapması üst düzeyde alıcı dili çok iyi ama verici yani konuşması kötü
Dil terapistine götürmeyi düşünüyorum gidip fayda sağlayan var mı