Merhaba, bebeğim 6.5 aylık ek gıdaya başlamıştık yavaş yavaş 1 ay oldu yaklaşık. Ancak kabız oldu yapamıyor. Biraz önce çığlık çığlığa acı çeke çeke yaptı yavrucum ama çok acı çekti. Tecrübeli anneler bebişimin kabız olmaması için neler yedirmem gerekiyor yardım eder misiniz