4_mevsim_biranne ben gece ateşliydi koltuk altından ölçtüm 39.5 çıktı temassız ateş ölçerleri pek önermiyorlar gece doktora götürmedim hemen şurup verip doydum birazda suyla oynatıp ateşini düşürdüm 1 haftadır hasta eşimle bende hastayız bir kaç gün önce götürdüm doktora ama üşütmüş dedi birşey olmaz dedi ilk defa bu kadar yükseldi ateşi 1 buçuk yaşında şuan düzelmezse yarın tekrar götürcem