Herkese merhaba. Kızım sezaryen doğumla doğdu. Özelde bilinen bir doktora tavsiye üzerine başladık. Sezaryen doğumlarda probiyotik başlıyoruz dediği için ilk günden beri kullanıyoruz, şuan dört aylık olmak üzere. Ancak bir çok annenin probiyotiği kullanırken çekindiğini, gaz sancısına çözüm olarak kullandığını görüyorum. Acaba gereksiz mi kullanıyoruz diye düşünmeye başladım. Bilgisi olanlar paylaşabilir mi