Kızım 33 aylık. 2 aydır bezi bıraktık, çiş çok iyi gece de bez takmıyorum sıfır kaçırma devam ediyoruz. AMAAA kakalar külota.. kitaplar, balonlar, resim çizmeler, şarkılar, oyunlar, ödüller, stickerlar artık bitti kalmadı. Klozete yaptı, 2 ayda 4-5 kere hani biliyor klozete yapıldığını nasıl bir his olduğunu. Doktor kaka iğnesi gönderdi diye şırınga sipariş ettim kargocu getirdi rol yaptı abla bunu doktor gönderdi, poposuna vur bir daha külota yapmaz dedirttim kargocuya inanabiliyor musunuz???? Annem olsa 1997 lerde, temiz bi dövmüştü beni. Artık sinirlerim kaldırmıyor günde 2-3 kere külot yıkamak