gokcekus61
Rota nın en ve tek tedavi yöntemi sıvı alımı .
Eğer sıvı alımını yetersiz gözlemliyorsanız muhakkak hastaneye gidin . Onlar serum takınca daha iyi oluyor . Ben eğer anne sütü de alıyorsa daha hızlı toparlar .
Çok geçmiş olsun çok zor bir hastalık ama 5,7 gün zaten kuluçka bitiş 8. Gün normale dönmesi lazım .
Ama muhakkak sıvı hatta ayran içirebiliyor iseniz o da bağırsak için çok etkili .
Ben pirinç haşlayıp suyunu içiriyordum bir de .