Bulunduğunuz ilçede aile planlama merkezine gittiğinizde ücretsiz takıyorlar. Bende taktirali 8 ay kadar oldu ücret istemediler.
Öncelikle kan alıp gebelik var mı yok mu ona bakıyorlar daha sonra işlem gerçekleşiyor 5 dk anca sürdü. Ben takdirdigimda regli değildim bu arada. İlk başta çok hafif bir acı hissediyor insan ama daha sonra geçiyor hemen. Regli uzuyor ve ara kanamalar da olabiliyor bu arada bilginiz olsun. İşlemden 1 ay sonra kontrol için çağırıyorlar, sorun yoksa yılda 1 defa kontrole çağırıyorlar. Çok geçmiş olsun şimdiden 💐