yarenkm İk ya da muhasebe kim ilgileniyorsa aylık olarak onaylarsa aylık, tekte onaylarsa toplu yatıyor sanırım. Ben aylık onaylamasını rica etmiştim kabul ettiler. Yatması da ilçe SGK’ya bağlı sanırım onlar onaydan sonra ödeme çıkarıyorlar belirli bir zamanı yok ama genelde düzenli yatar