FtsErva 3800 doğdu 54 cm di pehlivan diye sevdiler hep hastanede büyük bir bebekti zaten. Sonra sarılık değeri yükseldi bol emzir dediler 2. Aya girince ablamız okula gittiği için sanırım hasta oldu ilaç veremiyoruz burun temizligi ve bol emzirme ile atacak hastalığı dediler eme eme alıştı şimdi oyalamaya çalışıyorum 2 yada 3 saatte bir vermeye çalışıyorum ama şansa da atak haftasında ya çok düşkün olacak yada zaten emmek istemeyecek bakalım hayırlısı