Arkadaşlar Ankara sincanda oturup bu philips awent 0-6ay emzik kullanılmamış elinde bir veya ikş tane olup makul fşyatta satmak isteyen varmı.Magzalarda çok pahalı eger aranızda ikili alıp birini kullanıp ama bebek emmediyse diğer açılmamış olan elinde kalan ve satmak isteyen olursa almak isterim