Doğumdan itibaren Holle 1 keçi sütlü mama kullanıyoruz ama asla doymuyor kızım, asla. Sürekli ağlıyor ve mecbur mama veriyoruz, beni de emiyor ama sanırım yeterli gelmiyor. Sma comfort 1 kullanmaya başlayalım diyoruz ama emin de olamadık. Kullanan var mı, bebetolar doyuyor mu bu mamayla?