ikiprenses_annesii Vaktimizin çoğu kitap okumakla geçiyor. Bir sayfa kendi kitabımı okuyorum, bir tane de ona kitap okuyorum. Kitaplarına kendi kendine baktığı vakitlerde kendi kitabıma devam ediyorum, “anne bitti” deyip kitabımı kapatıyor ve elime bir kitap daha tutuşturuyor.
Hayvan figürleriyle oynuyoruz, sesli hayvan kartlarıyla oynuyoruz, tak çıkar, bul tak, eşleştirme kartları ve ahşap oyuncakları var, onları yapıyoruz. Resim yapıyoruz. Şu sıralar yağmur dolayısıyla her gün olmasa da sık sık dışarı çıkıyoruz. Öğrenme kulesi var, mutfakta birlikte yemek yapıyoruz. Bulaşık makinesini boşaltmayı çok seviyor, onu da dahil ediyorum.
Yaklaşık 20 tane hayvanı İngilizce ve Türkçe olarak tanıyor, ismini söylediğimde sesini çıkarıyor. Bee, owl, cat, cow, alpaca gibi telaffuzu kolay olanları söyleyebiliyor. Son bir ay içerisinde konuşması epey açıldı, ikili hatta basit üçlü cümleler kurmaya başladı. Saç taramayı, diş fırçalamayı, yüzünü yıkamayı, kollarını sıvamayı ya da indirmeyi, çoraplarını giymeye çalışmayı o da yapıyor. Ekran, zararlarından ötürü bizim için hiçbir zaman bir alternatif olmadı. Bu haliyle memnunuz çok şükür.